Yetişkin bir kızın bitmeyen orgazmı

Yetişkin bir kızın bitmeyen orgazmı kavramak için gösterdiği üstün gayret.

Ya ben hemen orgazm olurum. Benim aklım karıştı, nasıl yapacağım bu süreyi uzatmayı ve bitmeyen orgazm yaşamayı, zamanla uzatacağım da, neler düşünerek nasıl yapıcam biraz daha açarmısın??

Bu zevki gelecekteki ilişkinizde daha da arttırabileceksiniz. Masturbasyon sizin için öğrencilik olsun, nişanlınızı kendinize partner seçin. Bütün hayallerinizi onunla kurun. Birlikte olduğunuzda,Tecrübesizliğinizden kurtulmak için, vücudunuz üzerinde keşfe çıkın ve nelerden hoşlandığınızı, hangi bölgelerinizin daha hassas olduğunu belirleyin. Vücudunuzu tanıdıkça, aslında son derece normal bir yapıya sahip olduğunuzu fark edecek, cinsel ilişkiden çok daha fazla zevk alacaksınız. Partnerinize, hissettiğiniz tedirginlik ve sıkıntıyı açıklayın. Konuşun, içten davranabilir ve mutlu bir ilişki için, çok daha elverişli bir ortam sağlayabilirsiniz. Cinsel eğitimle ilgili kitaplar okuyun. Hem kendi, hem de partnerinizin bedeni hakkında fikir edindikçe, cinselliğe olan yaklaşımınız da değişecektir.
ortamınız ve konsantrasyonunuz,
ortam ve ilk karşılaşma sebebi ile samimiyet oluşmamış olabilir. Hemen pes etmeyin.Yazdıklarımı silmeyin, zaman zaman dönüp okumanız gerekebilir. Önceki mesajınızda, yazılarımdan etkilendiğinizi yazmıştınız. Okurken heyecan duyup, partnerinizle aynı şeyi hissetmemek sizi üzmesin. Kurduğunuz hayalleri gerçekle bağdaştıramıyorsunuz. Cinselliğe ilgi duyup duymadığınızı tahlil edin. Neler hissettiğinizi öğrenmek istiyorum. size karşı samimi ifadelerimi yanlış yorumlamayın. Benle konuşurken nışanlınızı düşünün. Beni bir canlı değil, bir kitap olarak düşünün. Nişanlınızı ikinizle beraber düşünün. Hislerinizi açık yazarsanız, yeteneğinizdeki gelişmeleri,anlarım. Hindu bilgeliğinin gizlerini ve ayinlerini açıklamam gerekiyor. Anlayıp anlayamayacağınızdan emin olmalıyım. Bedenin üzerinde zihinsel ve fiziksel kontrol kazanmayı ve daha önce yaşadığın tecrübelerin çok ötesinde cinsel birleşmenin zevkini artırmayı ve uzatmayı öğretebilmem için, Tantra Yoga´nın cinsel ilkelerini içtenlikle özümseyerek ve uygulayarak, o ana dek ancak birkaç saniye sürebileceğini sandığın cinsel birleşmenin doruğundaki ulu sevinci ve zevki, daha çok   uzatabileceksiniz. Aslında, bu süre uzatımından da öte bir şeydir. Bu, insanın doğal yetilerinin bir ifadesi olmaktadır. Bu nedenle cinsel birleşmenin bitimindeki tükenmişlik ya da boşaltılmışlık, yerini tam bir gevşemeye ve tazelenmiş bir yaşama bırakıyor. Manyetik alan oluşacak.

Manyetik alan nasıl oluşturucam?? 

sen farkında değilsin. aslında manyetik alan şimdi sende var. ve şu an, o alanın içerisindesin. bu alanı oluşturmak tecrubeli çiftlerin ayakta kalabilmeleri için gerekli bir yöntemdir. Karşılıklı istek duymak şeklinde açıklayabilirim. İlişki ve sex, kavuşma, buluşma, koklaşma isteğidir. Bu istek sizin çekim alanınızdır. Fiziksel reaksiyonlar oluşur. Nışanlın ereksiyon olur. seninde klitorisinde karıncalanma ve hissedilecek bir kabartı olur. hiç farkettinmi? masturbasyon yaparken, kabardığını. 

Ewet bunun farkındaydım zaten ben bişi sormak istiyorum. Uzun süredir kafama takılıyo vee buna çokta inanmıyorum mastürbasyon yapmak günahmıymış?? 

Hayır tabiki. Vücudumuzda bulunan her organın bir görevi var. Onu oraya yerleştirenin mutlaka bildiği bir şey vardır. 

Şimdi gelelim bizim konuyaa, ben nasıl uzatacam bu süreyii tam anlayamadım?? 

sana önce yazdıklarımı dikkate alıyorsun umarım.
masturbasyon yapıyorken sormam lazım. Konuşmam lazım. Hazır olduğunda
yaparken tam gelirken. Mesela üç sanıyemi zevk alıyom, ikincı saniyesinde nasıl gevşetecem, kendimi hatta daha önceden.

Parmak ucuna kadar göz kapaklarına kadar gevşetecen. İlk zamanlar zevkin kaçacak ama yılmayacaksın. Vücudunu sere serpe boş bırakacan parmaklarını sadece çalıştıracan. Bardaktaki su gibi kendini bırakacan yatağın üzerine.
uzun bir çalışma gerektiriyor.
kusura bakma daha yeni girdim fırsatım olmadı. dün neler hisettiğime gelince doğrusunu söylemek gerekirse ben bu tip şeyleri söylemekte çok çekingenim şu şekilde ifade etsem anlarsın heralde olumluydu yani bi sorun yoktu ve bu bahsettiğimiz zevk alma süresi saniyeler içinde kısıtlıydı.

işin başında olduğunu hatırlatırım. Eğer bir gün bunu başarırsan lütfen buraya yaz. Merak ederim, çünkü sizin başarınız benimde başarım sayılır.
bol miktarda su için, taki idrarının rengi beyazlanana kadar. Yatağa girmeden önce tuvalet ihtiyacını gör mümkünse vajınanı ılık sabunlu suyla güzelce yıka. Odana gir kapıyı içerden kilitle, lambayı söndür. Loş bir ışık yanabilir.
bu geceki masturbasyona başlarken yatağına sırtüstü uzan kilodunu çıkar yanına koy. elinin altında bulunsun. aniden giymen gerekirse panikleme. aqua markalı vazelin(yumuşatır) yumuşak bir havlu, gerekebilir.
yorganı çek üstüne, elini ayaklarını vücudun gevşeyene kadar yavaş yavaş hareket ettir. İçinde hiç heyecan kalmasın.
acele etme bütün düşüncelerinden kendini soyutla.herşey dediğim gibi yolunda ise,
elini vajınanın üstüne koy, henüz dokunma avuçlarınla yumuşak yumuşak avuçla vücudun ısınmaya başlayana dek, klitorisine dokunma. artık rahatsın, sıcaksın, tam olarak hazırsın. B
ütün düşüncelerden arın.  

Teşekkür ederim. Devamını alabilirmiyim??

Dokunabilirsin. Vajinanın dudaklarının arasındaki, yakut kadar değerli nesneye,önem ver. Dayresel olarak, parmağının altından sağa sola kaymasına izin ver. Görünenin altında asıl zevk aldığın yer, dudağın üst birleşim noktasının altındadır. Klitorisin nerede olduğunu, zevk aldığın merkezin keşfini yapacaksın. Zevk sızıltıları gelirken nabız gibi, bir atma zinciri hissedeceksin. Sabırlı ol. Getirmek bitirmektir. Bitmesin istiyorsan, gelecekteki tadı arama, hissettiğin tadı devam ettir. Ani hareketler ve kasılmalara izin verme, gevşe, sıkma kendini. Dahada tatlısını istiyorsan sabırlı ol, çok yavaş ilerlemelisin. acelen yok, zamanın durduğu yerde kal, şimdide kal, taki bütün vücudunda o tadı hissedene dek devam et. Göreceksin vücudunun her yerinden zevk aldığını, hissedeceksin. Atmayı durduracaksın. Bunu yapabilirsin. gevşet kendini, su gibi ol. Artık parmağının ve klitorisin içinden geçen kanın, ritmik masajı sana yeterli olacak, yorma kendini. Enerjiyi hapset. Vücudunda dolaşmasına izin ver. Dışarıya çıkmasını ve bitmesini önle. Emin ol sabırlı ol...........

 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !